Welcome to Blue Imposible. Do Follow here. Thank you. ++Follow | Dashboard
//IMPOSIBLE





i need to make them proud..
luv u mom n dad
                                                                      

Older Post
episod 2
Monday 22 October 2012 | 11:18 | 0 comments
 mengitung.....
kepelikn yg brde pd dr aq ny nx tau pew dy
aq ny seorang yg lemah dgn air mte seorang wanita...waaaa....(jwang ark)


uh jew sal aq....xdew yg mnarik pun...
kali ny aq nax cerita pasal new life in kms...
actually before daftar ke kms, my scholar offered me to study at kyuem...
mmg trkejut la kn bila dapat tempat mcm uh...a
ntara kolej yg trbaek at asean tu...hahahahaha....
suddenly pihak biasiswa suruh tukar masuk ke intec...
its okay la...still luar negeri sembilan...
and then before 5 days tuk mendaftar , 
pihak biasiswa suruh aq tukar masuk kew kms....
mmg x la kn....dia buat aq mcm lalang plak....
my mom da start argued with this scholar whether this scholar true or not....
mmg masalah btol da la satu hal lg kne study dekat dlm n9 jgak....
x berkembang lngsung.....
tp bg aku itu semua x penting...bagi aku skrang aku nak fly...
aku nak penuhi hasrat mak ngn ayah aku nak tngok 
salah sorang anak dia belajar di luar negra....
oleh sebab itulah aku mula menerima kms dan
 bermula lah aku as student kolej mara seremban officially...
life kat kms ny mmg jauh beza dr sekolah batu kikir...
dr sudut agama ny, akdemik ny, pelajar  ny , mmg bebeza la....
ttbe rse sungguh bertuah plak dpt msuk sni....
bila sentuh bab agama , aku rasa sebenarnya selama ny aku jauh dgan islam, 
bila masuk kms byk benda baru yg aku belajar pasal islam...
adakah selam ny aku hanya islam pada nama saja?? 
satu persoalan yg timbul dan mmbuatkn aku lebih suka mendalami islam..
alhamdulillah...
aku rasa setakat ny jew kot enry aq kali ny.....


i need to make them proud..
luv u mom n dad
                                                                      

Older Post